(Kupasan) Video Promosi Keempat Anime ‘Shūmatsu no Izetta’


Video Promosi Keempat Anime ‘Shūmatsu no Izetta’ Ungkap Para Pengisi Suara Dan Staf
“Shuumatsu no Izetta” yang bertajuk dalam bahasa  jerman "izetta , die letzte Hexe" yang bermaksud  dalam bahasa inggeris Zetta, The Last witch.  Dalam bahasa Melayu pula Zetta:  Ahli Sihir Terakhir.  akan ditayangkan pada 1 oktober nanti di AT-X pada jam 11 malam waktu jepun diikuti pada Tokyo, Sun TV, dan BS11. 

Video promosi ini membuat anda tidak sabar untuk menonton anime ini



 kakitangan, di antaranya:
  • Masaya Fujimori sebagai pengarah
  • Hiroyuki Yoshino sebagai pengawas dan penulis naskah cerita
  • BUNBUN sebagai pereka bentuk watak
  • Yuu Yamashita sebagai pengadaptasi watak reka bentuk dan kepala pengarah animasi
  • Takashi Izumi dan Yusuke Tsuge sebagai pengarah sejarah ketenteraan
  • Yukio Nagasaki sebagai pengarah suara
  • Michiru sebagai komposer lagu
Untuk lagu tema diserahkan kepada akino with bless4 sebagai penyanyi lagu openingyang berjudul Cross the Line dan May'n sebagai penyanyi lagu    ending   dengan judul  Hikari Aru Basho e ( To Where the Light Is ). Untuk siri   anime   ini akan dihasilkan oleh Orange pada bahagian CG, GREEN pada bahagian gambar 2D.
Shuumatsu no Izetta sendiri berlatar belakang pada tahun 1939, ketika Germania melakukan serangan secara tiba-tiba ke negara jiran. Serangan yang dilakukan Germania berjaya melumpuhkan Eropah dalam satu serangan dan membuat perang berpanjangan. Hingga pada tahun 1940, Germania menaruh perhatian pada Elystadt, sebuah negara kecil yang diberkahi sumber daya dan air yang melimpah disekitar penggunungan Alpen.
Dipetik:  ANN
(Kupasan) Video Promosi Keempat Anime ‘Shūmatsu no Izetta’ (Kupasan) Video Promosi Keempat Anime ‘Shūmatsu no Izetta’ Reviewed by Asukikun99 on 6:11 PTG Rating: 5

Tiada ulasan: