Ganti Penulis Manga Nisekoi belum berakhir lagi?

Ganti Editor, Seri ‘Nisekoi’ Masih Jauh Dari Tamat?
nisekoi menjadi tanda tanya kepada semua peminat otaku
Anime dan Manga nisekoi menjadi tanda tanya kepada semua otaku siapakah yang memegang kunci loket tersebut, kita dapat tahu bahawa edisi ke 28  ada kelihatan pelik dalam  pengumuman tersebut, kerana mereka menggunakan huruf kanji "kakyou" dan tak menggunakan kata klimaks dalam penulisan mereka, hal ini katakana seperti yang pada umunya digunakan oleh manga lain. kami ada rasa curiga maksud perkataan tersembunyi itu.

dalam konteks lain info yang dimuat dalam majalah mingguan shonen jump terbaru  dikhabarkan nisekoi baru saja melaksanakan pengganti penulis baru. penulis terbaru mereka kini ialah Ueno-san, orang yang sebelum ini telah membuat seri shokegeri No sama.  entah apa yang terjadi kepada  penulis asal tersebut, namun seperti mana  pelik untuk sebuah siri yang diramalkan akan  segera ditamatkan untuk menggantikan penulisnya masa sebelum  pengakhiran.

Pihak Invader Journey  telah  memberi pandangan sekiranya manga nisekoi apakah kesudahan nya .


JOI - nisekoi ganti editor (2)
senyuman comel chitoge
Ganti Penulis Manga Nisekoi belum berakhir lagi? Ganti Penulis Manga Nisekoi belum berakhir lagi? Reviewed by Asukikun99 on 10:48 PTG Rating: 5

Tiada ulasan: